ΜΕΝΟΥ
Your Cart

DOA - Service

Τα αξεσουάρ που διατίθενται μαζί στις συσκευασίες των προϊόντων, μπορεί να διαφέρουν ανά παρτίδα. Έχει παρατηρηθεί πως κάποιες κατασκευάστριες εταιρείες κατά καιρούς, μπορεί να προσθέτουν ή και να αφαιρούν παρελκόμενα εξαρτήματα, ανάλογα με την τρέχουσα εμπορική τους πολιτική.
Λόγω το ότι τα προϊόντα είναι σφραγισμένα δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε εκ των προτέρων.

DOA - Service

    Επιστροφές DOA 7 ημερών

    Σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος επικοινωνήστε με την ομάδα της Arena777.gr μέσα σε διάστημα 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του. To ηλεκτρονικό μας κατάστημα διασφαλίζει την αντικατάσταση οποιασδήποτε ελαττωματικής συσκευής κινητής τηλεφωνίας που έχει αγοραστεί από εμάς, όταν πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις :


    -- Αν μια συσκευή λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ' αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία

    -- Αν μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στην συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς μέρες παρουσίασε συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας - έπαψε να λειτουργεί ή παρουσίασε σοβαρά προβλήματα μέσα στο διάστημα των 7 ημερών.


    Oι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν είναι:


    Αποστέλλετε το προϊόν σε εμάς και με τη σειρά μας το αποστέλλουμε στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης. Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος.


    Αντικατάσταση συσκευής δεν γίνεται στην περίπτωση επανεγκατάστασης λειτουργικού ή επαναφοράς εργοστασιακών δεδομένων.


    Σε περίπτωση που το πόρισμα από τον τεχνικό έλεγχο αναφέρει μηχανικό πρόβλημα συσκευής, όπου θα πρέπει να γίνει αλλαγή κάποιου ανταλλακτικού, τότε το κατάστημά μας προβαίνει, μετά από συνεννόηση με τον πελάτη, σε αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή σε επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη.


    Το προϊόν θα αντικατασταθεί (ΜΟΝΟ και εφόσον πιστοποιηθεί η βλάβη από την επίσημη αντιπροσωπεία ή το service)**. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν το κατάστημα.


    **Για να χαρακτηριστεί DOA μια συσκευή θα πρέπει να μην έχει διαπιστωθεί σπάσιμο/ κακή χρήση και το πρόβλημα να προέρχεται από κατασκευαστικό λάθος. Φυσικά αυτό θα κριθεί εκ του αποτελέσματος των διαγνωστικών ελέγχων που θα κάνει το εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο. 


    Η διαδικασία αυτή διαρκεί συνήθως 10-15 και ίσως πλέον εργάσιμες.



    Εγγύηση Συσκευών

    Όλα τα προϊόντα μας είναι Ευρωπαϊκών προδιαγραφών και καλύπτονται από την εγγύηση που παρέχει η κατασκευάστρια εταιρεία . Στην περίπτωση των Xiaomi η εγγύηση παρέχεται από το κατάστημα μας για αυτό και απευθύνεστε είτε σε εμάς είτε στο συνεργαζόμενο service.

    Η εγγύηση των συσκευών, ανεξαρτήτως εταιρείας, καλύπτει οποιαδήποτε μηχανολογική βλάβη έχει προκληθεί στην συσκευή και δεν είναι υπαιτιότητα του χρήστη. 

    Όλες οι συσκευές καλύπτονται από την εγγύηση της εκάστοτε αντιπροσωπείας, εκτός από τα Xiaomi των οποίων η εγγύηση καλύπτεται από το κατάστημά μας, μέσω συνεργασίας μας με πιστοποιημένο service. Οπότε ανάλογα με την συσκευή που έχετε πέραν του 7 ήμερου, απευθύνεστε απευθείας στην εκάστοτε αντιπροσωπεία, για τα Xiaomi μπορείτε να απευθυνθείτε σε εμάς ή στην Citisaid με την απόδειξη αγοράς (παρακάτω σας παραθέτουμε τα τηλέφωνα και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις).


    Διαδικασία επιστροφών Service

    Για να μπορέσει να γίνει σωστά η διαδικασία του ελέγχου :

    • Θα πρέπει να συνοδεύεται από ένα έγγραφο με ανάλυση της βλάβης που σας παρουσιάζει, καθώς και μια φωτοτυπία της απόδειξής σας.
    • Η συσκευή σας θα πρέπει να είναι πλήρως ξεκλείδωτη (pin/μοτίβο κλειδώματος, λογαριασμοί), ή να αναγράφονται , και αν είναι Apple να έχει απενεργοποιημένο το find my iphone.

    • Θα πρέπει να έχετε κάνει backup στη συσκευή σας.

    Σε περιπτώσεις που δεν έχουν αφαιρεθεί από την συσκευή, (pin/μοτίβο κλειδώματος, λογαριασμοί), δεν θα προχωράει ο τεχνικός έλεγχος κι η συσκευές, θα επιστρέφονται πίσω στον αποστολέα.

    Μόλις παραλάβουμε την συσκευή θα πάει για έλεγχο στο service κι αναλόγως με την επίσημη γνωμάτευση, που θα μας δώσουν, θα σας ενημερώσουμε κι εμείς αντίστοιχα.


    Που μπορώ να απευθυνθώ για επισκευή/service της συσκευής μου.


    Samsung - η εταιρεία Smartec Α.Ε. (Φειδιππίδου 7, Χαϊδάρι Τηλ.: 2105820000) https://smartec.gr/gr.php 
    Samsung Greece - από σταθερό 801117267864 και από κινητό 2106897691 https://www.samsung.com/gr/

    Apple -  η εταιρεία I-System (Λ.Μεσογείων 269, Χαλάνδρι τηλ.:2152154400) https://store.i-system.gr/

    Καθώς και η εταιρεία Infoquest (Λ. Κηφισού 125 Ρέντη, Τηλ. από κινητό 2119991260 και από σταθερό 0080044145417)

    LENOVO - Για θέματα Τεχνικής Υποστήριξης – Service: 2111984507 https://www.e-lenovo.gr/contact

    REALME - (Απόλλωνος 6, Ελληνικό τηλ.: 2160027021) https://smart4all.com.gr/

    ONEPLUS - https://www.oneplus.com/gr/support/repair

    SONY  - 80111810810  https://services.sony.gr/supportmvc/el/contact/ 

    MOTOROLA-CATERPILLAR-TCL - CELLCOM Ε.Π.Ε. (Αργυρουπόλεως 65, Αργυρούπολη 16451 Τηλ: 2106621035) https://www.cellcom.gr/site/gr/contact.php

    HUAWEI & LG (Κινητά)  - Procordia (Μιχαλακοπούλου 178, Αμπελόκηποι τηλ.: 2170007575) https://huaweiservice.gr/epikoinonia/

    LG (Τηλεοράσεις) - (Αγορακρίτου 29-35 Πλατεία Αττικής τηλ.: 2108213542) https://www.manolopoulos-service.gr/

    XIAOMI   - Μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλεφωνικό μας κέντρο 2103004236.